Vores kolleger i Sixt Biludlejning i Frankrig har for nylig skabt røre med lanceringen af en ny annoncekampagne, som har fokus på præsident Sarkozy’s højde (eller mangel på samme). Annoncen, som kørte i Frankrig og Tyskland, har også fået opmærksomhed i Financial Times (kræver login), som har tildelt den tre stjerner.

Annoncen sætter fokus på Sixt’s små, økonomiske biler og har sloganet: “Gør som Madame Bruni (præsident Sarkozy’s hustru, red.). Vælg en lille fransk model”

biludlejning sixt frankrig 300x186 Biludlejnings annonce fra Sixt skaber røre i Frankrig

Annoncen har, hvad enten man kan lide den eller ej, under alle omstændigheder skabt omtale i medierne…

Relaterede artikler:

  1. Dyr biludlejning er uddød takket være Sixt
  2. Biludlejning med Rocco Siffredi – ny, sjov kampagne fra Sixt
  3. Sixt biludlejnings ‘mor’ kåret til Årets Kvinde.
  4. Blast from the past – Sixt markedsføring når det er bedst
  5. Kreativ markedsføring fra Sixt på eBay.